Ce poate fi mai minunat decat o printesa? Tu

Ce poate fi mai minunat decat o printesa? Tu

Basmele creeaza asteptari false si nerealiste. Fetite din lumea intreaga cresc leganate de ideea ca totul li se cuvine, inclusiv finalul fericit asigurat de un Fat-Frumos chipes, bogat si inteligent, care se va da intotdeauna peste cap sa le salveze.

Tot mai multe voci se razvratesc insa, incercand sa transforme basmele inselatoare in lectii pentru tinerele naive. Dupa proiectul Dinei Goldstein, care arata cum se transforma viata printeselor off-camera si post happy end, a venit randul unui colegiu catolic sa incerce sa schimbe perceptia asupra vietii desprinse din basme.

Realizata de agentia Doe-Anderson, campania pentru colegiul de fete Mercy Academy le impartaseste tinerelor secrete pe care nu le vor gasi in nicio carte de basme: You're not a princess si Life's not a fairytale.

Campania se desfoasoara in print, prin direct marketing (carti postale), bannere online si OOH, iar tagline-ul este un indemn universal: Prepare for real life. Departe de a incerca sa demoralizeze tinerele visatoare, distrugand basmele copilariei, campania incearca sa le ajute sa isi gaseasca un altfel de print: pe ele insele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related