Geometria – principala caracteristica a noii identitati vizuale a Suediei

Geometria – principala caracteristica a noii identitati vizuale a Suediei

Agentia digitala Soderhavet a creat noua identiate vizuala a Suediei, redesenand site-ul oficial al tarii si oferind o imagine unitara tuturor platformelor nationale de promovare. Noul logo al Suediei combina steagul national, culorile oficiale, numele tarii in suedeza (Sverige) si numele tarii in diferite limbi ale planetei, in functie de zona in care este accesat site-ul.

Pentru acest proiect, agentia a lucrat cu designerul Stefan Hattenbach pentru a crea fontul Sweden Sans. Fontul este inspirat de vechi semne grafice scandinave.

Proiectul include un "identity toolkit" care poate fi consultat online si care traseaza directiile noii identitati: principalele culori, alte fonturi derivate din Sweden Sans si formele geometrice inspirate de compasul imaginar care se intinde intre Suedia si tarile alaturate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related