Cand eram in scoala generala, orele de lucru manual imi placeau cel mai mult. Erau totodata orele la care ma descurcam aproape cel mai prost din clasa si pentru care fratele meu imi facea cam toate temele. Asa ca pe de-o parte ii individez si pe cealalta parte ii admir pe cei care fac parte din comunitatea Breslo. Iar dupa ce am stat de vorba cu echipa care a creat si care se ocupa de managementul comunitatii, ii invidiez si ii admir si pe ei.
Breslo este o comunitate online unde creatorii de handmade, de la macrameuri la papusi din carpe, bijuterii, sau imbracaminte, isi expun produsele si de unde cei pasionati le pot cumpara. Si este un hibrid: nu e o comunitate de brand, dar este la fel de mare ca una, avand peste 100.000 de membri. Are peste 16.000 de magazine inregistrate, insa datorita specificului, locul Breslo nu e nici in categoria site-urilor de e-commerce. Pentru ca am gasit suficiente interviuri cu membri ai Breslo si prea putine cu oamenii din spatele proiectului, i-am luat la intrebari despre ce inseamna proiectul, despre colaborarea lor recenta cu revistele Avantaje si Unica, despre managementul comunitatii lor. Iata ce ne-au spus.