Lantul de supermarket-uri australian ALDI si agentia BMF Sydney lanseaza o campanie de promovare a espressorului cu capsule Expressi. Poate va asteptati la cesti aburinde, boabe de cafea rotindu-se imbietor in rasnita sau alte clisee. Nu este cazul: cafeaua se ascunde discret in capsule, iar personajele sunt din cele mai excentrice.
Purtandu-si cafeaua pe post de accesorii, intra in scena o aristocrata iubitoare de lebede, un rapper cu bling-bling si o copie a lui Warhol cu probleme de identitate, care vorbeste cu accent francez. Pe toti ii uneste felul unic in care Expressi le raspunde preferintelor:
In paralel, Nespresso deruleaza o campanie realizata de McCann London, care ii aduce (de parca mai era nevoie) in prim-plan pe George Clooney si Matt Damon.
Obisnuit ca farmecele lui sa faca sa suspine milioane de femei, Clooney este luat prin surprindere de o frumoasa bautoare de cafea care prefera sa ii fure espresso-ul in locul inimii. Luand exemplul ei, Clooney incearca sa deturneze atentia inspre Matt Damon. Printr-o schema matrixiana insa, Damon incetineste timpul, scapand de hoarda de femei. Vedeti modalitatea misterioasa de obtinere a cestii mult dorite mai jos: