Cum arata un festival local de publicitate respectat si inainte, si dupa gala de premiere? Dezbatem problema cu membrii juriului celei de-a doua editii ADC*RO Awards si vedem rezultatele pe 2 decembrie, la gala. Aflati parerea Corinei Bernschutz, Innovation Director la Starcom MediaVest Group si membru al juriului la categoria Media.
Cum arata un festival local respectat de oamenii din industrie
Un festival local respectat de oamenii din industrie arata respect si recunoastere industriei. Arata ca un festival international, care seteaza standarde, dar in acelasi timp incurajeaza, apreciaza creativitatea dintr-o perspectiva locala, tinind cont de context.
Ce face, ce nu face
Recunoaste si crediteaza tot ce e mai valoros in piata, este generos, mai generos decit un festival international, pentru ca e aici, acasa. Aduna oameni, creeaza comunitatea care impartaseste viziunea creativitatii. Implica clientii, ajutindu-i sa aprecieze produsul creativ, da credit agentiilor in relatia cu clientul.
Ce se intampla, ce nu se intampla
Incurajeaza produsul creativ, real, campaniile pe bune.
Nu recunoaste si valideaza mediocritatea, produsul subcultural, toxic, "finantat" prin advertising.