Frica e virala. Frica are la fel de multe nuante ca rosul, cu nu mai putin de 533 de fobii documentate. Frica, la fel ca iubirea, e sentimentul universal, pe care l-a simtit fiecare persoana de pe planeta, macar o data in viata. Frica e un izvor nesecat de inspiratie pentru publicitari, si care deghizata in farse sponsorizate de branduri, devine sursa unui trend in publicitate, luat peste picior de agentia canadiana John St.
ExFEARiental este numele pe care ei il dau curentului, al carui sustinatori entuziasti se declara. Membrii agentiei promit ca le vor oferi oamenilor experiente memorabile, care ii vor marca pe viata, toate cu scopul de a intipari brandul in mintea consumatorilor. Mai mult decat atat, autenticitatea sentimentului trait de consumatori e garantata, pentru ca in farsele pe care le fac ei folosesc pana si raufacatori adevarati.
“Noi facem reclame traumatizante, nu dramatice. Ai auzit de oameni trimisi in spatiu? O sa facem asta, doar ca nu-i mai si aducem inapoi”, spun ei.