Fuduliile noastre sunt la fel de bune ca liliecii lor

Fuduliile noastre sunt la fel de bune ca liliecii lor

Oamenii mananca te miri ce. E de-ajuns sa urmaresti un singur episod al emisiunii Bizarre Foods ca sa te convingi de asta. Peruanii, de exemplu, te-ar imbia cu delicatesa locala: porc de Guineea la gratar.

Nu stiu ce animalute de companie ati avut voi in copilarie, dar mie una mi-ar fi greu sa mananc ceva ce ar fi putut hoinari printr-un apartament.

Lasand la o parte obiceiurile culturale proprii fiecarei tari, oamenii pot fi categorisiti si in functie de alegerile lor in alimentatie: intalnim, pe langa omnivori, vegetarieni, vegani, pescatarieni, fructarieni si raw-isti.

Despre obiceiurile culinare ale romanilor vom afla, in curand, din raportul "In bucataria romanilor – de la raft in farfurie", realizat de Nielsen, sub umbrela SMARK Research.

Pana atunci, sa vedem cum se folosesc publicitarii de papilele noastre gustative, in print-urile de mai jos:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related