GolinHarris a creat pentru HISTORY Channel campania de lansare a serialului "Vikingii", care a inclus un endorser dedicat campaniei, teasing si amplificare in social media, stunt stradal, evenimente, concursuri si vizite la radio, toate adaptate la nota istorica a serialului, arata un comunicat emis de agentie.
Campania a debutat printr-un teasing realizat de endorserul campaniei, Cosmin Tudoran (Ca$$a Loco), pe pagina personala de Facebook si pe blog. Datorita asemanarii sale cu Ragnar, personajul principal din "Vikingii", Cosmin s-a tuns in stil viking. Initial, le-a cerut parerea prietenilor sai de pe Facebook si i-a provocat sa dea like unei imagini cu Ragnar daca vor sa il determine sa se tunda exact ca el. Fotografia a adunat un numar mare de like-uri, iar endorserul s-a tuns. Acesta a petrecut apoi o zi ca un viking, cu haine specifice, sabie, scut si un topor, care l-au insotit pe toata durata zilei, in toate activitatile sale.