Elimina nesigurantele - cum sa fii sigur ca iei un premiu la Cannes

Elimina nesigurantele - cum sa fii sigur ca iei un premiu la Cannes

Printre citatele scrise cu italic pe fond colorat care circula intens pe Facebook e foarte posibil sa se numere si urmatorul: Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta pe tine insuti. In dreapta lui ar trebui sa troneaze, alb-negru, chipul lui Tudor Arghezi, iar in josul lui sper sa se gaseasca pe putin vreo 200 de like-uri. Nu stiu daca au si canadienii un Tudor Arghezi al lor, dar mi-e clar ca agentia Rethink tine la respectul de sine si la cum e privita in lumea larga. Altfel, nu si-ar mai fi spus ca e cazul sa faca rost de o puzderie de premii, mai exact, cam 1000. Zis si produs.

Povestea porneste de la urmatoarea idee: printarea 3D este considerata, deocamdata, o metoda neconventionala de productie. Cei de la Rethink s-au gandit sa ridice miza si s-o foloseasca in mod inedit, incat sa le aduca un premiu. Ecuatia tehnologie neconventionala + utilizare neconventionala a dat cu plus – plus vreo mie trofee, facute de bratele lor si-ale imprimantei 3D din dotare.

Cum premiile la competitii sunt cel mai mare boost la capitolul self-esteem pentru agentii, canadienii nu s-au oprit la unu-doua trofee care le lipseau din portofoliu. Nu. Ei se mandresc astazi cu 811 de Gold Lions si 194 de trofee Silver la premiile D&AD, cu premiul pentru agentia canadiana a anului, premiul pentru agentia anului din Sud Africa, si, preferata mea, agentia anului din grupul Omnicom-Publicis, desi nu face parte din retea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related