Ca sa-ti faci un autoportret nu-ti trebuie talent, iti trebuie carnet

Ca sa-ti faci un autoportret nu-ti trebuie talent, iti trebuie carnet

Portrete sau autoportrete dominate de haos si de linii intrerupte am mai vazut. De obicei, erau opere ale unor artisti care, de dragul inovatiei, s-au supus unor experimente in care desenau sub influenta diferitor droguri. Sau erau pur si simplu ale lui Picasso. Cum condusul e considerat si el un drog de catre multi, putem linistiti sa alaturam urmatorul experiment Lexus categoriei de mai sus.

E stiut ca brandurile se lupta sa introduca in campaniile lor tehnologii cat mai wow. Din batalia asta a rezultat Art is motion, o initiativa Lexus, dezvoltata impreuna cu artistul experimentalist Sergio Albiac si cu agentia Happiness Bruxelles.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related