Un espresso fara fantani arteziene si beculete, va rog

Un espresso fara fantani arteziene si beculete, va rog

Imagineaza-ti cel mai misto film 3D pe care ai putea sa-l vezi. Acum imagineaza-ti-l 5D, cu tot cu senzatia de briza calduta pe piele si de nisip la picioare. Acum, fa-l si mai misto. Adauga hostesse care umbla printre scaune si iti baga in gura tartine cu prosciutto crudo si struguri. Si acum trezeste-te daca tu chiar ti-ai imaginat asa ceva, pentru ca realitatea e alta.

Clientii din spotul urmator pentru Ford stiu asta si sunt cat se poate de cu picioarele pe pamant - cum ar trebui sa fie cineva, de altfel, cand e pe cale sa-si cumpere o masina. Cu o spranceana ridicata, asculta scenariile unui om de vanzari care, prin entuziasm , gesticulare si maretia planurilor, aminteste intrucatva de Gigi Becali. Jacuzzi, holograme, artificii si sushi – cam astea sunt adaosurile pe care omul de vanzari si le imagineaza ca asortandu-se de minune cu masinile Ford. Oare ce si-a pus sub perna sa viseze asa?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related