Barbatul Tequila versus Barbatul Martini. Fight

Barbatul Tequila versus Barbatul Martini. Fight

Pun pariu ca, dupa rolul din Goodfellas, Ray Liotta iti poate baga frica in oase cu usurinta. Sigur personajul lui, Henry Hill, a ingropat in spatele clubului Copacabana vreun necugetat care a clipit suspect inspre el. 

Cred ca pe asta au mizat si realizatorii ad-ului pentru 1800 Tequila. Totusi, pentru ca nu este o reclama R rated, in loc sa ii impuste pe loc, Liotta se multumeste doar sa se holbeze la profanii care se pregatesc sa devoreze cireasa din Martini-urile proaspat comandate.

Surprinzand privirea dezaprobatoare si machismul care se scurge prin toti porii lui Liotta, iubitorii de bauturi rozalii isi dau seama ca nu au facut alegerea potrivita si se leapada, mimand indignarea, de paharele lor.

In curand, vom afla date concrete despre stilul de viata al barbatilor din raportul “Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group sub umbrela SMARK Research.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related