Graffiti PR a creat evenimentul de lansare al noului model Dacia Duster, folosindu-se de o scenografie pe baza de oglinzi, prin care au fost retroproiectate clipuri cu proprietari de Dacia din jurul Europei. Conceptul evenimentului s-a bazat pe performantele gamei Dacia si a evidentiat diversitatea proprietarilor de pe continent, care i-au transmis "bun venit" noului model, arata un comunicat emis de agentie.
Printre persoanele care au vorbit despre Dacia s-au numarat Horia Brenciu, Monica Davidescu, dar si nemti, francezi si italieni.
"Conceptul evenimentului s-a bazat pe performantele remarcabile ale gamei Dacia. Vorbim despre o familie mai mare si mai diversa decat ne-am fi imaginat, una formata din milioane de oameni care au ales Dacia si care formeaza acum o comunitate europeana. Ne-am dorit ca membrii familiei sa fie cei care ureaza bun venit noului Duster tocmai pentru a evidentia profunzimea si complexitatea acestui grup. Solutia scenografica, un sistem de oglinzi folosit in premiera la un eveniment de lansare din Romania, ne-a permis sa aducem in fata publicului membri din toate colturile Europei, de la mici afaceristi din Berlin, la actori din Roma, dusteristi din Romania si Franta sau celebritati care au urmarit cu admiratie evolutia Dusterului, precum Horia Brenciu sau Monica Davidescu", a declarat Mircea Tomescu (Managing Director, Graffiti PR).