Copiii americani versus dulciurile sanatoase de Halloween

Copiii americani versus dulciurile sanatoase de Halloween

Imi place Halloween-ul, de ce sa mint. E o sarbatoare care are si un pic de groaza in ea si un pic de distractie, e si sexy pentru adulti, dar e si haioasa pentru copii. E americana, dar ce conteaza? Whatever, cum ar spune chiar ei. E un moment al anului care ofera multe piste creative: si pentru producatorii de filme de groaza sau filme pentru copii, pentru cei care creeaza costume sau petreceri, dar si pentru brand-uri, care se intrec in spot-uri dedicate dovlecilor, vrajitoarelor sau fantomelor. Mi-a atras atentia unul dintre ele, foarte inteligent, care m-a facut sa rad tare, in birou, ca sa se uite toti colegii la mine. Eu nu prea rad la reclame, cel mult zambesc, dar asta m-a facut sa-mi pierd atitudinea sobra. Filmuletul e creat de Publicis Kaplan Thaler pentru pasta de dinti Crest si periutele Oral B si prezinta vreo 10 copii costumati de sarbatoare si confruntati cu dulciuri sanatoase de Halloween, printre care si jeleu de asparagus sau bomboane din brocolli. Reactiile lor sunt delicioase, desi nu cred ca e un cuvant potrivit, avand in vedere ca se lasa cu voma. Poftiti, va rog:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related