Eliza Rogalski despre rolul de strateg in emisiunea TVR "Pretuieste Viata", gazduita de Andreea Marin

Eliza Rogalski despre rolul de strateg in emisiunea TVR "Pretuieste Viata", gazduita de Andreea Marin

Recent, Andreea Marin s-a intors la TVR cu o noua emisiune – "Pretuieste Viata", unde prezinta povestile unor oameni obisnuiti si a dificultatilor pe care invata sa le depaseasca. Din echipa prezenta pe platourile de filmare alaturi de Andreea Marin fac parte Dana Barbu (Jurist si mediator), Sorin Dutoiu (Celebrity PR), Ramona Lacatus (lifecoach), Sorin Paun (Medic chirurg). Acestor roluri li se adauga si cel de strateg, indeplinit de Eliza Rogalski (Founding Partner, Rogalski Damaschin Public Relations).

Eliza este puntea de legatura intre echipa de productie si companiile, brandurile sau antreprenorii care ar putea oferi ajutoare financiare oamenilor pe care emisiunea ii aduce in prim-plan. In cele ce urmeaza ne povesteste despre rolul ei in emisiune, ce anume o motiveaza si care sunt cele mai dificile lucruri cand vine vorba de a-si indeplini sarcinile in calitate de strateg.

IQads: Cand ai fost contactata pentru proiectul "Pretuieste Viata" si cum a sunat propunerea?
Eliza Rogalski: Cred ca pe la sfarsitul verii am inceput sa primesc solicitari pentru diverse informatii despre mine – CV, bio, fotografii. Propunerea concreta a venit acum patru saptamani, iar formatul de emisiune l-am aflat acum doua saptamani, cand am si facut cunostinta cu ceilalti patru experti din cadrul emisiunii “Pretuieste Viata”. Ca si mine, nici ei n-au mai facut televiziune, dar intruneau cerintele producatorului. Propunerea a sunat cam asa – hai sa ajutam niste oameni si sa ii inspiram pe altii sa mearga mai departe. Am acceptat propunerea pentru ca venea de la Andreea Marin, un profesionist de televiziune si un om pe care eu il admir, pentru ca emisiunea era la TVR, deci n-avea cum sa fie ceva tabloid, si pentru ca urma sa ajutam concret oameni cu vocatie de invingatori, iar acesta este o promisiune perfect coerenta cu profilul meu personal si profesional.

IQads: Tu esti strategul emisiunii, gestionezi componenta de comunicare si afaceri. Care e rolul tau in a ajuta oamenii care sunt invitati la "Pretuieste viata"?
Eliza Rogalski: Sunt “omul cu banii” ca sa citez din emisiune - ii ajut sa gaseasca resursele financiare de care au nevoie ca sa-si puna in practica ideile. Fac cam tot ceea imi ocupa si restul timpului – pentru ca la ce bun comunicarea daca la sfarsitul zilei ea nu genereaza bani?

IQads: Cum abordezi potentialii sponsori pentru a contribui la imbunatatirea calitatii vietii celor invitati in emisiune?
Eliza Rogalski: Sponsorii sunt abordati de echipa de fundraising “Pretuieste Viata”. Eu identific acele companii sau antreprenori care au ceva in comun cu povestea ce urmeaza sa isi gaseasca rezolvare sau, dupa caz, vin cu o campanie intreaga de fundraising pentru o cauza care are potential sa de dezvolte pentru publicul larg.

Am fost foarte fericita sa vad cum a fost primita emisiunea inca de la prima editie, atat de publicul larg, cat si de sponsori. Pentru ca este o emisiune despre invingatori si pentru ca eu personal nu cunosc pe nimeni – brand, companie, antreprenor – care sa nu vrea sa se asocieze cu invingatorii – rolul meu este mai degraba sa “potrivesc” cererea cu oferta cat mai bine, cat mai natural si cat mai emotionant.

IQads: Care sunt cele mai dificile lucruri atunci cand cauti solutii pentru ajutarea persoanelor care participa la emisiune?
Eliza Rogalski: Timpul foarte scurt, dar cred ca si asta e pana la urma o resursa de creativitate – de cand ma stiu nu pot lucra mai bine decat sub presiunea timpului. Intr-o singura saptamana, de la o emisiune la alta, generez idei, resurse si rezolvari, le validez cu echipa de productie si apoi le pun in practica impreuna cu agentia noastra sau cu alti parteneri care ni s-au alaturat spontan si entuziast in acest demers. Daca ma gandesc bine, asa mi-am si inceput de fapt cariera – cu o campanie umanitara “asamblata” pe un forum. Cred ca ma urmareste un fel de destin.

IQads: Pe ce perioada a fost stabilita colaborarea si care sunt obiectivele pe care ti le-ai propus in ceea ce priveste acest proiect?
Eliza Rogalski: Primul sezon cuprinde 12 emisiuni difuzate in direct, pentru care m-am angajat sa contribui cu tot ce stiu sa fac astfel incat sa fie un succes pentru oamenii pe care ii ajutam. Este un proiect unic in Romania, care ma inspira si ma motiveaza foarte mult si cred ca oricare alt profesionist de comunicare din Romania ar simti acelasi lucru.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Gheorghe Nitulica
acum 11 ani
da as dori un cmentaru, fiul meu sa casatorit acum 5ani, si au si o fetita de 4 ani si jumatate si sau despartit pe motivul ca el sa inbolnavit,, a facut o operatie de splina,si a intrat n depresie, si acum e pensionar pe caz de boala,si sotiea lui a divortat,, si neam construit o casa , dar cu bani mei ca meam vandut ap, si leam dat bani si au costruit o casa si acum asteptam partajul,, a vrea sa stiu, oare cum se va termina acest proces de partaj,,
Gheorghe Nitulica
acum 11 ani
da am trimis comentaru..


Branded


Related