"Skip Ad" e cel mai enervant, dar si cel mai incantator buton de pe YouTube. Enervant pentru ca trebuie sa astepti cinci secunde pana cand se activeaza si incantator pentru ca te scapa de reclame nedorite. Cumva, cei de la Leo Burnett Change, ONG-ul retelei globale, au reusit sa profite de aceste doua caracteristici intr-un mod exceptional, pentru o cauza sociala.
Intr-o campanie pentru Business in the Community UK, care vrea sa ajute fosti detinuti sa se reintegreze in societate si sa-si gaseasca usor job-uri, Leo a creat o reclama falsa de genul "Skip Ad". Spot-ul incepe normal, ca orice spot de acest tip de pe YouTube, cu un fost detinut care explica de ce isi doreste un job. Butonul salvator apare imediat, dar daca dai click pe el, se reintoarce la acelasi personaj, mult mai hotarat sa-ti explice de ce are nevoie de un loc de munca, chiar daca la un moment dat a gresit. Chestia asta evidentiaza foarte bine problemele pe care acesti oameni le intampina cand vor sa se reangajeze. Ce se intampla daca dai si a treia oara click pe "Skip Ad" vedeti aici.