Sigur ati vazut turisti pupand Sfinxul, zambind sugubat camerei in timp ce tin Turnul Eiffel in mana sau dand un spate de ajutor la sustinerea Turnului din Pisa; imagini ambigue in care descoperi fie iepuri, fie rate; batrane sau semi profiluri de tinere si spirale care par sa se invarteasca. Toate sunt rezultatele unor iluzii optice.
M.C. Escher, Salvador Dali sau Bridget Louise Riley au creat tablouri utilizand iluzii vizuale.
Honda se foloseste, in noul clip de prezentare a modelului CR-V 1.6 i-DTEC Diesel, de subtilul lag intre ce vedem si ce crede creierul nostru ca vedem. Si, pentru ca exista mai multe tipuri de iluzii optice, realizatorii ad-ului se joaca cu tot felul de umbre, unghiuri de filmare, perspective, planuri si desene pentru a sublinia ideea de "Impossible Made Possible".
Nu o sa va stric surpriza aventurii din ad, dar m-am gandit la un tagline alternativ pentru el: Suit up for brain training:
Bonus, making of: