Poze si emotii din finala Cupei Agentiilor la Gatit FLORIOL

Poze si emotii din finala Cupei Agentiilor la Gatit FLORIOL

Intri intr-o competitie si iti spui ca nu conteaza daca o sa castigi sau o sa pierzi, ca totul e asa, de fun. Inca o experienta, inca un "am facut-o si pe-asta". Pana cand un juriu care nu iti datoreaza nimic iti spune ca esti bun si ca meriti sa ajungi in etapa urmatoare. Atunci te gandesti ca poate ai tu un talent de care nu esti suficient de constient. Si, daca tot ai ajuns pana aici, ce-ar fi sa castigi?

Cele patru echipe care si-au disputat titlul de Agentia Anului la Gatit au avut emotii. Dupa grupe au venit mai pregatite pentru ce le asteapta in concurs, dar si cu o dorinta mai mare de a pleca acasa cu trofeul. VIP, JAZZ, Geometry Global si Starcom MediaVest Group au avut de pregatit in 90 de minute cate un desert in care sa se regaseasca un ingredient obligatoriu, stabilit de brieful tras la sorti: ciocolata, respectiv gem, fructe sau vanilie.

Iata reactia echipei VIP la primirea brief-ului. Precious. 

Si aici emotia in asteptarea feedback-ului de la Horia Virlan:

Fetele au rasuflat insa usurate. Nu prea a avut "Haosul de ciocolata" timp sa se intareasca, dar per total e bun. Un loc 4 cu glazura.

Nu se vede, dar aici tot Horia Virlan e capul rautatilor. 

Dupa ce a stat 10 minute la masa juriului, chef-ul s-a ridicat si a inceput sa viziteze echipele ca sa le spuna in detaliu ce nu fac bine. 

Mai putine glumite, mai mult invartit, mai mult maruntit, mai mult tocat. Un "Gem Session" creativ, care i-a adus echipei Jazz locul 3. 

Echipa Geometry Global a primit increzatoare brieful:

Si, chiar daca a avut ezitari la prezentare...

... era pregatita pentru orice fel de comentariu din partea juriului. 

"Tarta inflacarata cu pere ostenite in vin si vulcani de zahar ars" i-a adus un frumos loc 2. 

Si un titlu special KUXA STUDIO pentru cel mai talentat bucatar. Vizibil induiosat, Razvan Ludu a pozat cu premiile.

Echipa Starcom s-a bucurat de toate emotiile competitiei

Mai putin cand unii au fost trimisi la "munca de jos"

Si la prezentarea neaparat creativa a preparatului "Toamna boierilor".

Totul e bine cand se termina cu premii. Echipa Starcom este Agentia Anului la Gatit si castigatoarea premiului special Coseli pentru cel mai aromat desert.

Ati urmarit editia pilot a Cupei Agentiilor la Gatit FLORIOL, o competitie cu materiale publicitare oferite de VERLA si aromata de Coseli. Am avut si noi emotii, nu le ascundem. 

Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL este un eveniment IQads si Mixtopia.

Despre Floriol
Floriol are grija de sanatatea ta si iti incurajeaza apetitul pentru o viata activa si o dieta echilibrata. Starea generala de bine incepe in bucatarie, dar pe cat de valoroasa este o alimentatie sanatoasa, pe atat de important este sa faci cat mai multa miscare si sa te implici in cat mai multe activitati sportive.

Despre VERLA
VERLA a oferit o mostra din materialele sale la Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL si a demonstrat publicitarilor ca poate sustine cu solutii cele mai creative idei, prezentandu-le de aceasta data integrate la tot pasul in Cupa in timpul ce restul participantilor se luptau pentru titlul de Agentia Anului la Gatit.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related