Mihai Botarel si Raul Mandru (Dentsu/360i) despre succesul campaniei Toyota - Meals per Hour

Mihai Botarel si Raul Mandru (Dentsu/360i) despre succesul campaniei Toyota - Meals per Hour

In iunie 2013, Toyota, in parteneriat cu The Food Bank New York, a lansat "Meals per Hour", o campanie umanitara pentru ajutorarea victimelor uraganului Sandy. Povestea e simpla: expertii Toyota au eficientizat procesul de lucru al voluntarilor din The Food Bank, folosind sistemul Toyota Production System, totul a fost filmat si montat intr-un mini documentar postat pe YouTube. Mai departe, Toyota a anuntat ca va dona o masa pentru fiecare vizualizare a clipului, iar target-ul initial era de 50.000. Si-au schimbat rapid strategia, pentru ca mini-documentarul a strans 250.000 de vizualizari inca din prima zi si au urcat oferta la 1 milion de mese. Campania a fost creata de 360i/Dentsu si a fost gandita de doi romani, Raul Mandru (Associate Creative Director, 360i/Dentsu) si Mihai Botarel (Associate Creative Director, 360i/Dentsu). Cei doi ne-au povestit via New York cum le-a venit ideea, ce impact a avut campania pentru Toyota, dar si de ce cred ei ca a avut asa de mult succes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related