Lufthansa le ofera suedezilor o viata noua. Cu o singura conditie

Lufthansa le ofera suedezilor o viata noua. Cu o singura conditie

Cred ca Berlinul e cel mai cool oras din Europa la ora actuala. Asta o spune un om care nu a ajuns inca acolo, dar care aude povestile altora, citeste chestii pe net, se uite la poze si filme cu orasul asta si istoria lui zbuciumata si prezentul lui hipsteresc. M-as muta acolo, cu siguranta. Pacat ca nu sunt suedez, caci Lufthansa tocmai a lansat un concurs pentru suedezii care vor sa inceapa o noua viata in Berlin. Compania aeriana asigura tot ce ai nevoie in astfel de situatii: un apartament cu mobila frumoasa intr-o zona buna, o bicicleta si bilete de avion. Grozav. Tot ce trebuie sa faca cei care vor sa se mute acolo e sa-si schimbe legal numele in Klaus-Heidi. Simplu, nu? Eu mi l-as schimba, repet, pacat ca nu sunt suedez. M-as putea obisnui cu Klaus-Heidi. Toata nebunia a fost pusa la cale de DDB Stockholm:

Si jocul cu nume al celor de la Lufthansa nu e un caz singular. Un steakhouse din New York a intreprins o campanie prin care si-a schimbat numele in fiecare zi in onoarea celor mai fideli clienti. Frumos sa-ti vezi numele pe un restaurant, sa te simti patron, sa-ti faci poze:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related