David Gunn este omul care a fondat The Gunn Report, o publicatie anuala care strange la un loc cele mai tari reclame, in functie de premiile pe care le primesc in festivaluri. Prezent la Golden Drum 2013, domnul Gunn a oferit un preview al catorva creatii care sunt pe lista, asta dupa ce a precizat ca festivalul de la Portoroz ii place cel mai tare dintre toate festivalurile, chiar mai tare decat cel de la Cannes. Englezul a spus ca cel mai important trend in publicitatea de anul acesta e un fel de anti-trend, si anume consistenta. Se referea aici la faptul ca din tari precum Romania, Macedonia sau Bulgaria au venit in ultimii ani lucrari excelente si s-a dovedit ca nu e doar un val trecator. Sa-l credem pe cuvant si sa ne uitam si noi peste cele mai tari spot-uri si print-uri ale lui 2013.
Golden Drum 2013: The Gunn Report – cele mai premiate reclame ale anului
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: