Piata globala de publicitate in 2013 e in crestere cu 3,5% fata de 2012. Cea din Romania scade cu 3,6%

Piata globala de publicitate in 2013 e in crestere cu 3,5% fata de 2012. Cea din Romania scade cu 3,6%

Advertising Expenditure Forecasts, ultimul raport ZenithOptimedia, arata ca piata globala de publicitate inregistreaza o crestere de 3,5% in 2013, comparativ cu anul anterior, aceeasi rata inregistrata in 2012, informeaza un comunicat emis de agentie. Compania se asteapta insa ca in urmatorii ani cresterea sa fie mai puternica, de 5,1% in 2014 si de 5,9% in 2015, bazandu-se pe redresarea economica europeana.

Totusi, cosumul de publicitate din zona Euro a scazut cu 5,2% in 2012, iar compania estimeaza ca va inregistra o scadere de 4,3% anul acesta si o crestere incepand cu 2014: 0,7% in 2014 si 1,9% in 2015.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related