"Ei ne-au luat oina, noi le luam biscutii". Rom Autentic a facut revealing-ul campaniei “Razbunarea e dulce”

"Ei ne-au luat oina, noi le luam biscutii". Rom Autentic a facut revealing-ul campaniei “Razbunarea e dulce”

Rom Autentic a anuntat astazi, in cadrul unui eveniment care a avut loc la Van Gogh Cafe in Centrul Vechi al Bucurestiului, lansarea pe piata a biscuitilor cu crema Rom Sandvis. Activarea face parte din campania "Razbunarea e dulce", realizata de McCann Erickson. In cadrul evenimentului, organizat de McCann PR, speakerii au explicat istoria comunicarii Rom, asocierea brandului cu ideea de razbunare si planul de a oferi inventiilor romanesti mai multa vizibilitate la nivel international.

Protagonistul spotului de teasing lansat de Rom Autentic vorbeste cu patos despre inventiile romanilor, pe care le-au patentat oameni din afara granitelor. Actorul mentioneaza stiloul, rucsacul zburator, avionul cu reactie si personajul Dracula, care isi au originea in Romania, dar care au fost popularizate in afara tarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related