Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Snacks si Dulciuri in online in august 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Snacks si Dulciuri in online in august 2013

Sectorul Snacks a generat in luna august a acestui an peste 475 de aparitii in online, cu 29% mai multe ca in luna precedenta, si un viewership de peste 1.250.000. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna iulie cu 67% in retelele sociale, in schimb a scazut cu 46% pe bloguri & forumuri si cu 57% pe retelele sociale.

Topul vizibilitatii brandurilor de Snacks in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna august de TUC Romania, KRAX si Pringles.

 

Pe Facebook, numarul de fani ai paginilor brandurilor de Snacks a depasit 1.400.000, cu 2% mai mult ca in luna precedenta. Numarul fanilor activi a scazut cu peste 30%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related