Papaya Advertising, Godmother, OMD si Rogalski Damaschin Public Relations vor colabora pentru a crea campania de lansare a centrului comercial Promenada, informeaza un comunicat emis de agentia de PR. Procesul de selectie, desfasurat pe parcursul a doua luni, a inceput mai intai cu alegerea agentiei de strategie si comunicare de brand - Papaya Advertising. Ulterior au fost selectate agentiile OMD, care va gestiona media buying-ul si planning-ul, Godmother – online si BTL si Rogalski Damaschin – relatii publice.
"Am invitat la procesul de selectie unele dintre cele mai creative si eficiente agentii din industrie, carora le multumim pentru efort, pentru idei si pentru energia pe care au investit-o in propunerile pe care ni le-au facut. Partenerii pe care i-am selectat au demonstrat ca au inteles in cel mai inalt grad valorile brandului pe care ne dorim sa il construim. Doresc sa felicit toate agentiile castigatoare pentru capacitatea de a livra idei care vor contribui la lansarea cu succes a brandului Promenada, idei care se afla in faza avansata de implementare si pe care publicul le va putea evalua in curand", a declarat Gerald Beck (Managing Director, Raiffeisen evolution).