DDB Romania a realizat pentru organizatia non-guvernamentala SOS Satele Copiilor o noua campanie, desfasurata sub conceptul "Alege o scuza sau alege sa te implici", informeaza un comunicat emis de Nicola Porter Novelli. Obiectivul campaniei este de a strange donatii pentru scolarizarea si educarea copiilor defavorizati. Planul de comunicare a fost conceput in colaborare cu Media Investment.
"Donatiile constand in bani sunt un subiect foarte sensibil pentru romani, chiar daca scopul este accesul la educatie al unor copii care depind de aceasta sansa. Oamenii au multe bariere care ii impiedica sa doneze, de aceea campania noastra exploateaza un insight real, care are puterea de a motiva si influenta comportamentul. Practic, spunem lucrurilor pe nume si te punem fata in fata cu scuzele prin care iti linistesti tot timpul constiinta ca e ok sa nu faci nimic: 'ai si asa multe probleme', 'trebuie sa vezi de copiii tai nu de altii', 'o donatie mica nu ar face diferenta oricum' sau 'cine stie unde ajung banii?'", a declarat Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania).