Analiza MediaIQ: vizibilitatea celor mai mari companii farmaceutice a scazut cu 23% in online in S1 2013 fata de S1 2012

Analiza MediaIQ: vizibilitatea celor mai mari companii farmaceutice a scazut cu 23% in online in S1 2013 fata de S1 2012

Potrivit unei analize de monitorizare realizata de MediaIQ, acoperirea in mass-media online a celor mai mari zece companii de farmaceutice din Romania a scazut cu 23% in primele sase luni ale lui 2013 fata de aceeasi perioada a anului trecut, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR. In intervalul 1 ianuarie – 1 iulie 2013 au fost scrise 3.032 de articole, fata de cele 3.907 din 2012.

Monitorizarea are in vedere primele zece companii producatoare de medicamente, selectionate in ordine descrescatoare, dupa vanzari: Sanofi, Roche, Novartis, Servier, Pfizer, GlaxoSmithKline, Merck & Co, AstraZeneca, Ranbaxy, Abbott, potrivit celui mai recent studiu Pharma & Hospital Report, realizat de compania de studii si analize de piata Cegedim Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related