In urma pactului de cumparare semnat intre Eliza Rogalski, Alina Damaschin si Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu agentia Rogalski-Grigoriu PR a devenit Rogalski Damaschin Public Relations. Odata cu schimbarea de actionariat, in urma careia responsabilitatea administrarii agentiei a revenit in mod unic Elizei Rogalski si Alinei Damaschin, a inceput si procesul de rebranding, la finalul caruia "Good advocates" a devenit promisiunea Rogalski Damaschin Public Relations, informeaza un comunicat emis de agentie.
De asemenea, agentia isi propune sa introduca in practica si limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, cu acceptiunea comunicare militanta, onesta si creativa de natura sa genereze continut valoros si rezultate pozitive atat pentru companii, cat si pentru consumatori. Conceptul "good advocacy" a fost preluat ca urmare a unei analize a publicului din Romania, prin utilizarea unor instrumente proprii ale agentiei, printre care se numara “T.O.P.I.C” (cercetarea si analiza tendintelor, opiniilor, perceptiilor, influentelor si convingerilor publice) “Auditul Reputatiei” sau “Scorul de influenta al liderilor de opinie”.