Cum sa te saruti din nou pentru prima data

Cum sa te saruti din nou pentru prima data

Cand unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume isi schimba elementul cel mai usor recognoscibil, eticheta, atunci inseamna ca se petrec lucruri importante. In Argentina, Coca-Cola a lansat sticla cu eticheta VERDE. Da, VERDE. Noul sortiment se numeste “Life” si e o varianta de Cola “mai naturala”, indulcita cu o planta care se numeste stevia, dar care nu e stevia aia pe care o stim noi de la bunici, e alta stevia, o planta care creste in America Latina si e foarte dulce. Insa schimbarea nu se opreste aici. Noua sticla a bauturii e facuta in proportie de 30% din fibre vegetale si e 100% reciclabila.

Sortimentul “Life” beneficiaza si de un spot foarte dragut, plin de prime saruturi, a carui concluzie e ca noua Coca-Cola asteapta sa te pupe pe buze pentru prima data. Clipul e creatia agentiei Santo din Buenos Aires.

Si pentru ca spot-ul este in spaniola, am vorbit cu o colega si ni l-a tradus. Va las cu asta:

Iti aduci aminte?
Normal ca iti aduci aminte.
Oare ce gust o avea?
Voi sti ce sa fac?
Nu, nicio idee.

A fost ciudat.
A fost placut.
A fost incredibil.

Si-a schimbat totul pentru totdeauna.
Asa e Coca-Cola Life.
Facuta cu indulcitori naturali.
Delicioasa si cu putine calorii.
Si asteapta primul tau sarut.
Lasa-te dus de val inca o data. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related