Cand unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume isi schimba elementul cel mai usor recognoscibil, eticheta, atunci inseamna ca se petrec lucruri importante. In Argentina, Coca-Cola a lansat sticla cu eticheta VERDE. Da, VERDE. Noul sortiment se numeste “Life” si e o varianta de Cola “mai naturala”, indulcita cu o planta care se numeste stevia, dar care nu e stevia aia pe care o stim noi de la bunici, e alta stevia, o planta care creste in America Latina si e foarte dulce. Insa schimbarea nu se opreste aici. Noua sticla a bauturii e facuta in proportie de 30% din fibre vegetale si e 100% reciclabila.
Sortimentul “Life” beneficiaza si de un spot foarte dragut, plin de prime saruturi, a carui concluzie e ca noua Coca-Cola asteapta sa te pupe pe buze pentru prima data. Clipul e creatia agentiei Santo din Buenos Aires.
Si pentru ca spot-ul este in spaniola, am vorbit cu o colega si ni l-a tradus. Va las cu asta:
Iti aduci aminte?
Normal ca iti aduci aminte.
Oare ce gust o avea?
Voi sti ce sa fac?
Nu, nicio idee.
A fost ciudat.
A fost placut.
A fost incredibil.
Si-a schimbat totul pentru totdeauna.
Asa e Coca-Cola Life.
Facuta cu indulcitori naturali.
Delicioasa si cu putine calorii.
Si asteapta primul tau sarut.
Lasa-te dus de val inca o data.