La inceputul anilor ’90, dintre toate produsele alimentare populare printre americani si californieni in mod special, laptele a suferit cea mai mare pierdere de imagine si vanzari. Daca in 1980, un locuitor obisnuit al Californiei consuma in jur de 115 litri de lapte pe an, pana in 1993 aceasta cifra a suferit o scadere drastica de 20%. In cartea sa "Adevar, minciuna si advertising", Jon Steel (Director of Account Planning si Vice Chairman, Goodby, Silverstein & Partners) spune ca americanii asociau laptele cu o "bautura plictisitoare", care trebuia consumata doar de copii sau chiar cu o bautura nesanatoasa, care contine multe grasimi. Ca sa supravietuiasca, industria laptelui din California avea nevoie de o revenire spectaculoasa, care s-a concretizat in “got milk?”, una dintre cele mai longevive si cunoscute campanii publicitare din SUA.
Cum a cucerit laptele America: “got milk?”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: