GolinHarris a dezvoltat pentru KFC o aplicatie de Facebook prin care studentii din campusurile universitare din Bucuresti, aflati in timpul sesiunii de examene, au primit produse KFC in camerele lor de camin. Utilizatorii aplicatiei au descarcat un vizual, l-au lipit pe usa si au asteptat vizita Patrulei So Good, care le-a oferit portii de Fillet Bites, arata un comunicat emis de agentie.
"Patrula So Good e cu ochii pe usa ta! Arata-ne ca esti fan KFC, descarca vizualul, lipeste-l pe usa ta de la camin iar KFC te poate surprinde cu autenticele Fillet Bites chiar in timpul sesiunii!", asa a sunat anuntul de pe Facebook adresat studentilor bucuresteni.
"Conceptul intregii platforme So Good, dezvoltat de echipa GolinHarris, cuprinde mai multe activari frumoase, iar aceasta este doar una dintre ele. Studentii sunt un target important pentru KFC, astfel ca ne bucuram ca am putut veni in ajutorul lor, facandu-le ziua un pic mai frumoasa", a spus Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, KFC).
"Platforma de comunicare So Good este gandita ca un canal de comunicare integrat, dar cu idei interesante pentru fiecare categorie de produse KFC. Am avut acest insight, despre studentii aflati in sesiune, care au nevoie sa ia o pauza de la pregatitul examenelor, astfel ca brandul KFC a venit catre ei, oferindu-le un moment de refresh", a completat Monica Botez (Head of Corporate Division, GolinHarris).
Aplicatia a fost online in perioada 5-19 iunie si a inregistrat un numar de 3000 de vizite.
[UPDATE] KFC a vizitat 23 de camine si a oferit studentilor peste 250 de portii de Fillet Bites, au declarat reprezentantii GolinHarris pentru IQads.