GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare "The Case for Advertising", ce marcheaza 75 de ani de la infiintarea IAA Worldwide, informeaza un comunicat emis de GMP PR. Campania a fost lansata in cadrul festivalului de creatie Cannes Lions, iar creatiile sunt expuse de-a lung promenadei Croisette pe toata durata festivalului.
Fiecare element din executiile expuse la Cannes, incepand cu tipurile de media si terminand cu exemple de branduri si campanii, este redefinit printr-o metafora menita sa sublinieze cat de puternica poate fi comunicarea.
"In multe piete, IAA este 'vocea industriei' si reprezinta interesele comunitatii de marketing si comunicare. Atunci cand este necesar, suntem capabili sa vorbim deschis cu aceeasi voce. Avand in vedere cazurile recente de cenzura a reclamelor si atacurile asupra publicitatii, IAA este pregatita sa demonstreze consumatorilor si guvernelor rolul vital pe care domeniul Marketing si Comunicare il are in toate economiile. Ceva trebuie facut, iar IAA va lua masuri", a declarat Faris Abouhamad (Chairman si Presedintele Global IAA).