"Days of hope" a aratat ce inseamna sa iti masori sansele de supravietuire in grade Celsius

"Days of hope" a aratat ce inseamna sa iti masori sansele de supravietuire in grade Celsius

Pentru un om al strazii, prognoza meteo face diferenta intre viata si moarte. Pornind de la acest adevar, campania „Days of hope” a adus cativa oameni fara adapost in fata telespectatorilor intr-un mod memorabil: ei le-au luat locul prezentatorilor meteo in cadrul principalului buletin de stiri al zilei.

In Romania, campania a fost realizata de Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi PR si Newcast, divizie a Zenith Media Romania, sub numele “Zilele sperantei”, iar beneficiarul a fost organizatia Samusocial, dedicata sprijinirii oamenilor fara adapost din Bucuresti. Timp de 5 zile, pe timpul iernii, buletinul meteo de la Prima TV a fost prezentat de Jeni (65 de ani), fara adapost de 17 ani, Bogdan (42 de ani), om al strazii de 11 ani, si Nicusor (41 de ani), care locuieste pe strada de mai bine de 11 ani. Cei trei si altii aflati in situatia lor le-au spus telespectatorilor cum va fi vremea si cum sa-si potriveasca imbracamintea astfel incat sa se protejeze de gerul de afara, ingrijindu-se astfel de sanatatea celor care au un adapost.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related