Graffitti PR a organizat pe 28 mai, la Teatrul National Bucuresti, evenimentul de lansare al noii Dacia Logan MCV, informeaza un comunicat emis de agentie. Evenimentul, desfasurat sub forma unui musical sustinut de orchestra Horia Brenciu, a avut drept obiectiv evidentierea a patru dintre calitatile automobilului - accesibilitatea, spatiul generos oferit pasagerilor, consumul redus de carburant si noutatile tehnologice.
Accesibilitatea a fost subliniata prin intermediul melodiei "Bare Necessities", cantata de Horia Brenciu Orchestra. Pentru a explica atributul "spatiu generos" a fost organizat un moment special in cadrul caruia Horia Brenciu descopera un membru al orchestrei in portbagajul masinii. Un membru HBO a facut teasing pentru consumul redus al masinii, atribut explicat ulterior de Mihai Bordeanu (Director Marketing Dacia). Pentru a reliefa noutatile tehnologice pe care noul model Dacia le aduce, in scena a intrat un automobil cu muzica la maxim. Detaliile despre restul de dispozitive (navigatie, touch screen, GPS) au fost oferite de reprezentantii Dacia la final.