De 1 iunie, Opel Romania a desfasurat programul "Mini-Rabla"

De 1 iunie, Opel Romania a desfasurat programul "Mini-Rabla"

G2 Romania a creat pentru Opel Romania programul "Mini-Rabla" care s-a desfasurat in reprezentantele auto pe data de 1 iunie 2013 sub mesajul "Vino cu masinuta ta si pleaca la joaca cu un Opel". Copiii care au vizitat showroom-urile de Ziua Copilului au putut schimba masinute de jucarie vechi cu machetele Opel noi. Campania marcheaza debutul platformei RableParcate.ro, arata un comunicat emis de agentie.

"In programul de casare, unde este vorba de o importanta noua investitie, decizia se ia dupa mult timp de reflectie. De Ziua Copilului am venit insa in intampinarea celor pentru care astfel de calcule nu au rost si isi doresc o masinuta noua pentru ca cele de acasa au iesit de pe lista de preferinte", a declarat Cristi Sandu (Sales Manager, Opel Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related