Ogilvy Public Relations Bucuresti semneaza cea de-a doua editie a programului de educatie "Scoala de inovatie", realizat in cadrul platformei de responsabilitate sociala Adrem Invest "Viitorul alege inovatia". Adrem Invest este o companie romaneasca specializata in ingineria tehnologica, iar programul are ca obiectiv incurajarea inovatiei in randul liceenilor din regiunile in care compania isi desfasoara activitatea. Derulat ca program pilot, in 2012, "Scoala de inovatie" este lansat in acest an intr-o formula extinsa pentru liceenii din 18 resedinte de judet. Programul se desfasoara si in acest an cu aprobarea si sustinerea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, arata un comunicat emis de agentie.
Ogilvy Public Relations Bucuresti a creat cea de-a doua editie a programului “Scoala de inovatie” pentru Adrem Invest
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: