Lansarea celui mai nou sortiment de inghetata Magnum Gold?! de la Algida, realizata cu ajutorul Wunderman

Lansarea celui mai nou sortiment de inghetata Magnum Gold?! de la Algida, realizata cu ajutorul Wunderman

Evenimentul final al campaniei “Gaseste Camionul”, realizata de Wunderman pentru lansarea Magnum Gold?! de la Algida, a avut loc la Iasi, in cadrul concertului Forza ZU. Un camion care s-a dovedit a fi plin de inghetata, dat disparut, a fost gasit cu ajutorul utilizatorilor de pe siteul gasestecamionul.ro, anunta un comunicat emis de agentie.

Camionul, care se presupune ca avea o incarcatura valoroasa din Madagascar, a disparut in data de 8 mai din Bucuresti. Publicul care a detinut informatii despre acesta a fost rugat sa le incarce timp de zece zile pe site.

Din campanie face parte si un spot online ai carui protagonisti sunt Benicio del Toro si Caroline de Souza Coreea, creat de agentia Lola Madrid in 2010, si adaptat de Wunderman.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related