Publicis a creat noua campanie nationala pentru noua bere Skol, ce isi propune sa diferentieze produsul in categorie prin reteta de fabricatie, ce foloseste 100% malt si respecta reteta originala de bere, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris. Campania de comunicare marcheaza schimbarea la nivel de reteta a produsului, dar si la nivelul ambalajului.
Campania de comunicare a demarat la nivel national pe 26 aprilie prin lansarea celor doua executii TV, in care cei 30 de actori s-au coordonat cu echipa de productie pentru a filma single-shot.
Noua identitate de brand este rezultatul unui efort creativ sustinut de echipele de dezvoltare locala, cu sprijinul unei agentii internationale de creatie specializata in branding. La nivel vizual, noua identitate isi propune sa comunice valorile marcii Skol – autenticitate, incredere si aspiratie, si sa genereze un un impact mai mare asupra consumatorilor prin elementele distinctive evidentiate in vizual. Culoarea rosu marcheaza gustul plin, in timp ce verdele evidentiaza, alaturi de imaginea spicelor de orz, naturaletea ingredientelor produsului.