Marti seara nu se anunta nimic spectaculos in afara de meciul la care toata lumea parea ca se uita (nu ma intrebati cine juca, sunt femeie). Daaar, pe Facebook, un tip care tocmai imi daduse add cu o zi inainte parea sa primeasca din ce in ce mai multe comentarii si like-uri. E vorba despre Andrei Eduard Niculescu, care tocmai lansase o campanie adresata catorva directori de creatie din Romania, cu intentia de a-i face sa se uite pe portofoliul lui. Am ras recunoscandu-i si le-am zis si prietenilor mei "vedeti? v-am zis eu ca nu e nimic rau in a fi stalker!". Pentru ca Andrei tocmai asta facuse. A urmarit online Copywriteri si Directori de Creatie din Romania si s-a fotografiat in ipostazele in care erau ei, indemnandu-i pe ceilalti sa ii recunoasca si sa le dea tag. N-a uitat nici de premii foarte tentante pentru comunitatea creativa. Target-ul a reactionat repede, de cele mai multe ori propunandu-i un interviu. Am simtit ca in spatele campaniei e mai multa munca decat pare la prima vedere si l-am luat pe Andrei la intrebari. Juniori, cititi cu atentie! Creative Directors, mangaiati-va egourile!
Povestea juniorului "terorist" care a pus o bomba in profilurile de Facebook ale Directorilor de Creatie romani
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: