Graffiti BBDO a realizat campania UPC, al carei mesaj principal este "Descopera ceva extraordinar in fiecare zi!", informeaza un comunicat emis de Graffiti PR. Campania, care reflecta viziunea UPC "Connect. Discover. Be Free", se desfasoara pana pe 31 mai si include executii TV, POSM, online si activitati de PR.
Primul spot al campaniei promoveaza brandul UPC, pornind de la obiectivul companiei de a stimula curiozitatea clientilor sai, iar al doilea comunica noile pachete de servicii digitale – oferta primaverii de la UPC.
"Campania noastra este o invitatie si, ȋn acelasi timp, un manifest. Ii invitam pe iubitorii de tehnologie sa descopere toate oportunitatile pe care universul digital UPC le ofera si astfel le aratam ca tehnologia ii ajuta sa se dezvolte si sa descopere ceva nou. Totodata, promovam un consum activ de media – cautarea acelui continut relevant pentru fiecare, dintr-o varietate de optiuni. Facem apel la curiozitate si folosim ca pretext de comunicare lucruri mai putin stiute care pot deveni foarte usor subiect de conversatie cu prieteni.", a declarat Ariana Badin (Director Marketing, Comunicare si PR UPC Romania).