In cadrul unui eveniment destinat bloggerilor si jurnalistilor aseara la Teatrul de Revista Constantin Tanase s-a lansat noul model NESCAFE Dolce Gusto, in editie limitata by Custo Barcelona.
Evenimentul, organizat de Graffiti PR, a presupus reinterpretarea culorilor si a scenei. Invitatii au fost transformati din spectatori in actori, fiind invitati pe scena de catre actorul Marius Manole. Astfel, scena de teatru a devenit un spatiu in care obiectele au transmis emotie, demonstrand ca design-ul este cel care determina spatiul si nu invers.
Noua editie limitata Custo Barcelona presupune reinterpretarea conventiilor astfel incat cafeaua sa nu mai fie doar neagra, ci sa se transforme intr-un spectacol. Designerii spanioli s-au jucat cu spatiul si notiunile de design pentru a demonstra ca obiectele devin extensii ale personalitatii. Custo Barcelona este un brand creat de fratii Custo si David la inceputul anilor '80, dupa o calatorie in jurul lumii in care au descoperit mai multe viziuni culturale si artistice. Stilul abordat de surferii din California a reprezentat punctul de plecare pentru asocierile de culori si texturi pentru care brandul este recunoscut la nivel mondial.