Best practice: Meniu KFC cu 6 Crispy Strips, cu dedicatie pentru Sorin Psatta

Best practice: Meniu KFC cu 6 Crispy Strips, cu dedicatie pentru Sorin Psatta

Cea mai mare bucurie e cand vezi ca lucrurile destepte nu raman doar povesti aspirationale despre care afli din presa straina, iar exemplele de best practice vin chiar de la noi. Sorin Psatta, Integrated Communication Director la Graffiti BBDO si talentat povestitor, a scris pe 6 martie pe Facebook cum a reusit sa o convinga pe o Silvia de la KFC sa ii strecoare un crispy strip in plus in meniul standard de 5. Nu e prima oara cand aud de portii mai generoase la KFC, dar e cel mai recent exemplu. Tin minte cum in liceu ne exersam cele mai induiosatoare zambete pentru o portie iesita din tipare, insa in ultimii ani nici cei mai mari ochi si cele mai rapid scuturate gene nu si-au mai facut efectul; ori fetele noastre mai mature si-au pierdut farmecul, ori criza i-a facut pe cei de la KFC sa renunte la o practica de bun augur. Dar uite ca unora li se mai intampla minunea si primesc si doua sute de Like-uri pentru isprava, ajutati de o strategie buna.

Mai spectaculos insa e ca, o saptamana mai tarziu, un nou post despre KFC atrage sute de Like-uri si Share-uri. Un meniu personalizat, de 6 crispy strips, a fost livrat pe adresa agentiei, cu dedicatie pentru Sorin Psatta. Actiunea inspirata a fost insotita si de o scrisoare, semn ca cineva stie cum sa faca o miscare desteapta si catre cine sa indrepte un gest cat sa se bucure de cat mai multa vizibilitate.

Bravo KFC si agentiei, ne bucuram sa adaugam inca o pagina la capitolul povesti care ne redau increderea in branduri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related