Cea mai mare bucurie e cand vezi ca lucrurile destepte nu raman doar povesti aspirationale despre care afli din presa straina, iar exemplele de best practice vin chiar de la noi. Sorin Psatta, Integrated Communication Director la Graffiti BBDO si talentat povestitor, a scris pe 6 martie pe Facebook cum a reusit sa o convinga pe o Silvia de la KFC sa ii strecoare un crispy strip in plus in meniul standard de 5. Nu e prima oara cand aud de portii mai generoase la KFC, dar e cel mai recent exemplu. Tin minte cum in liceu ne exersam cele mai induiosatoare zambete pentru o portie iesita din tipare, insa in ultimii ani nici cei mai mari ochi si cele mai rapid scuturate gene nu si-au mai facut efectul; ori fetele noastre mai mature si-au pierdut farmecul, ori criza i-a facut pe cei de la KFC sa renunte la o practica de bun augur. Dar uite ca unora li se mai intampla minunea si primesc si doua sute de Like-uri pentru isprava, ajutati de o strategie buna.
Best practice: Meniu KFC cu 6 Crispy Strips, cu dedicatie pentru Sorin Psatta
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: