Campania Synevo "Fa-ti analizele medicale periodic" debuteaza cu opt OOH-uri amplasate in statiile de metrou bucurestene

Campania Synevo "Fa-ti analizele medicale periodic" debuteaza cu opt OOH-uri amplasate in statiile de metrou bucurestene

Rusu+Bortun Brand Growers a realizat campania de constientizare Synevo "Fa-ti analizele medicale periodic", informeaza un comunicat emis de Millenium People. Campania pentru Synevo a fost dezvoltata in urma castigarii unei licitatii care a avut loc la finalul lunii ianuarie. Colaborarea cu Grupul Medicover a inceput in anul 2009.

"Fa-ti analizele medicale periodic" este prima care comunica publicului publicului larg despre importanta efectuarii de analize medicale periodice. Pana acum informarea s-a facut doar prin intermediul medicilor.

Campania, care se va desfasura pe parcursul intregului an, a debutat cu opt executii OOH amplasate in statiile de metrou Crangasi, Eroilor, Pipera, Unirii, Universitate si Victoriei. OOH-urile vor fi vizibile in perioada februarie – martie 2013.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related