[AdStory] Alvaro Sotomayor (W+K Amsterdam): Sunt cel mai mandru de campaniile care reusesc sa te faca sa spui "Nu stiam ca se poate face asta!"

[AdStory] Alvaro Sotomayor (W+K Amsterdam): Sunt cel mai mandru de campaniile care reusesc sa te faca sa spui "Nu stiam ca se poate face asta!"

Profesor la Miami Ad School, fondator / Creative Director al programului de internship The Kennedys sau artist - sunt multe feluri in care am putea sa-l descriem pe Alvaro Sotomayor (Creative Director, Wieden+Kennedy Amsterdam). Lucreaza pe conturi la care oricine viseaza, cum ar fi Nike, EA, Heineken, Levi's si Powerade. Desi a castigat, printre altele, 5 trofee la Cannes Lions, se lauda la sectiunea Honors & Awards a profilului sau de LinkedIn ca e "tata pentru 2, sot pentru 1 si prieten pentru multi". Alvaro ne-a spus despre lucrurile pe care le-a invatat in cei 17 ani de publicitate.

Aici puteti citi versiunea in engleza a interviului. 

Am crescut pe strazile din Barcelona, Madrid, London, Los Angeles and Amsterdam.

Cand eram mic voiam sa ma fac arheolog, ca Indiana Jones.

Cel mai nebunesc lucru pe care l-am facut in liceu a fost sa ma joc cu focul si cu extinctoarele.

In facultate eram tipul ala care nu dormea.

Ce e grozav la agentia noastra e ca intotdeauna merge mai departe decat data trecuta.

Asa arata locul in care ne tinem brainstorming-urile.

Asa arata biroul meu:

Relatia mea cu publicitatea: swinger.

Am decis ca vreau sa lucrez in publicitate atunci cand am vazut "If you let me play" (1995) de la Wieden+Kennedy Portland.

Ce e grozav la a lucra in publicitate e ca simti ca esti in fata unei panze goale ce asteapta sa fie desenata.

Cel mai mandru sunt de campaniile care il fac pe consumator sa spuna "Nu stiam ca se poate face asta!".

Imi place sa fur insight-uri de la oameni.

Marile campanii creative au in comun abilitatea de a-ti reporni creierul.

Cei mai buni clienti sunt cei curajosi, iar cei mai rai sunt cei fricosi.

Cel mai frustrat ma simt atunci cand am de-a face cu mediocritatea.

Cel mai bun sfat pe care l-am primit de la cineva din industrie a fost: "Linguseala e o forma de minciuna".

Cea mai buna sursa de inspiratie e viitorul.

In istoria browser-ului meu gasiti WeTransfer.com.

Aici e o fotografie mai veche cu mine in Lisabona. Documentam Faile Temple (16 iulie - 15 august 2010), cand miscarea de street art Faile a expus o instalatie publica in cadrul festivalului Portugal Arte 10. Temple este o ruina pe jumatate daramata a bisericii situatie in piata Praca dos Restauradores. Folosind 3-D sampling, bucati aparent diferite au fost unite si reconstituite in ceva nou, dar care a pastrat inca energia si spiritul constructiei originale. Puteti afla mai multe despre asta la www.failetemple.net.


Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related