Prin peripetiile metrorexice am dat de un OOH cel putin interesant. Aseara la metrou Victoriei erau expuse bucatele apetisante din 4 tipi care se prezentau drept Marcus, Dimitri, Marcellus si Alejandro (Uau, ce se intampla aici? O telenovela cu mafioti?). Obisnuita sa caut mesajul publicitar, ma uit alaturi si vad logo-ul Bref. Bref… stiti voi, ala cu spoturi despre "toaleta curata si improspatata". Ce treaba sa aiba produsul asta cu 4 tipi aratosi?
Un QR code si un link spre un canal de YouTube erau acolo sa lamureasca totul. E vorba despre o campanie lansata in Italia de TBWA si implementata in mai multe tari. Online, in 4 custi rotunde, ma asteaptau acei tipi promisi sub numele Balls Dream Band care au inceput sa-mi cante asa cum numai Backstreet Boys stiau s-o faca atunci cand aveam 13 ani. Parca totul avea sens atunci cand au inceput sa-mi cante si sa ma roage sa trag lantul ca ei sa-si arate puterile speciale. Am "tras apa" de 3 ori pana cand baietii au ramas numai in lenjerie intima si nu m-a deranjat cand la sfarsit mi-au zis ca ei erau metafora celor 4 ingrediente de curatare din Bref.