Prin peripetiile metrorexice am dat de un OOH cel putin interesant. Aseara la metrou Victoriei erau expuse bucatele apetisante din 4 tipi care se prezentau drept Marcus, Dimitri, Marcellus si Alejandro (Uau, ce se intampla aici? O telenovela cu mafioti?). Obisnuita sa caut mesajul publicitar, ma uit alaturi si vad logo-ul Bref. Bref… stiti voi, ala cu spoturi despre "toaleta curata si improspatata". Ce treaba sa aiba produsul asta cu 4 tipi aratosi?
Un QR code si un link spre un canal de YouTube erau acolo sa lamureasca totul. E vorba despre o campanie lansata in Italia de TBWA si implementata in mai multe tari. Online, in 4 custi rotunde, ma asteaptau acei tipi promisi sub numele Balls Dream Band care au inceput sa-mi cante asa cum numai Backstreet Boys stiau s-o faca atunci cand aveam 13 ani. Parca totul avea sens atunci cand au inceput sa-mi cante si sa ma roage sa trag lantul ca ei sa-si arate puterile speciale. Am "tras apa" de 3 ori pana cand baietii au ramas numai in lenjerie intima si nu m-a deranjat cand la sfarsit mi-au zis ca ei erau metafora celor 4 ingrediente de curatare din Bref.
Am avut apoi optiunea sa dedic Balls Dream Band si unei prietene, pentru ca baietii sa-i cante si ei, spunandu-i numele, si sa fim fete impreuna. E exact ce fac tipii din walk in fridge-ul Heineken doar ca la femei e cu odorizante de WC. Lame? Nici macar. E absolut adorabil.
Peste 4 milioane de vizualizari pe canalul de YouTube si cine stie cate "ape trase" si femei care zambesc.
Cum ne-a cucerit un odorizant de WC?
Printre visele de dragoste eterna si viata profesionala infloritoare, femeile mai au si treburi casnice si trebuie sa cumpere si un odorizant de toaleta si s-au saturat sa vada animatii cu microbi spulberati de noul ingredient minune. Femeile au nevoie de povesti si tocmai asta le-a servit Bref intr-o combinatie perfecta de creativitate si livrat elemente despre produs.
Daca te uiti de destule ori, vei simti la un moment dat ca la baza campaniei a stat profilul cliseu al femeii care spala veceul, se uita la telenovele si asculta muzica de boy band-uri visand la o viata mai buna, mult diferita de asta pe care o traieste. Dar, iata, Bref iti prezinta visul, nu realitatea. Chiar daca i se reaminteste ca spalatul toaletei e parte din atributiile ei, femeia din zilele noastre nu vrea sa treaca prin experienta umilitoare de a sta aplecata in fata vasului cu peria in mana. Asa ca Bref ii spune ca tot ce trebuie sa faca acum e sa traga apa si barbatii (nu femeile!), care mai sunt si sexy pe deasupra, isi vor pune muschii la treaba ca sa o scape de oroarea asta.
Respect agentiei care a stiut sa ne bage in cap ca Bref e ala cu 4 globulete cu substante magice care are grija de noi intr-un fel special.
Respect clientului care a avut balls sa o arda asa neconventional, digital si, pana la urma, destul de riscant cu mult iubitul lui produs.
Bravo campaniei pentru ca reuseste sa disrupa categoria asta de produse de curatenie care parea ca se duce usor dupa modelul detergentilor si cu greu mai poate fi creativa. Multumim pentru ca ne-ati impachetat in QR codes si YouTube takeover un continut care inca reuseste sa ne faca sa dam share.