The Gunn Report 2012 identifica o impacare legendara intre creativitate si eficienta

The Gunn Report 2012 identifica o impacare legendara intre creativitate si eficienta

Astazi a fost lansata editia 2012 a anuarului The Gunn Report, ce alcatuieste un top al lucrarilor creative, al agentiilor si al retelelor care s-au remarcat la competitiile dedicate in anul precedent, scrie Campaign.

Pe site-ul Campaign, Donald Gunn, fondatorul The Gunn Report, scrie ca in materie de schimbari identificate in industrie se poate spune ca studiul IPA/Gunn a descoperit o corelatie clara intre creativitatea lucrarilor si eficienta lor in vanzari, dovedind ca lucrarile premiate pentru creativitate s-au dovedit a fi de 7 ori mai eficiente in vanzari. Un alt argument care pare sa sustina o impacare intre tabara celor sales oriented si cea a creativilor prin excelenta este si numarul din ce in ce mai mare de oameni de la client prezenti la festivalul de la Cannes, mai spune Gunn.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related