Oamenii strazii prezinta rubrica Meteo de la Prima TV, in cadrul unei campanii Samusocial

Oamenii strazii prezinta rubrica Meteo de la Prima TV, in cadrul unei campanii Samusocial

Pentru a sensibiliza opinia publica cu privire la pericolele prin care trec oamenii strazii, organizatia neguvernamentala Samusocial desfasoara incepand de astazi campania "Zilele Sperantei", informeaza un comunicat de presa emis de Saatchi & Saatchi PR. Pentru a sustine ideea campaniei, prezentatorii rubricii meteo din cadrul principalului jurnal informativ al Prima TV vor fi inlocuiti de Jeni (65 de ani), fara adapost de 17 ani, Bogdan (42 de ani), om al strazii de 11 ani si Nicusor (41 de ani), care locuieste pe strada de mai bine de 11 ani.

Timp de cinci zile, cei trei oameni ai strazii si altii ca ei le vor spune telespectatorilor Prima TV cum va fi vremea si cum sa-si potriveasca tinutele, astfel incat sa se protejeze de gerul de afara, ingrijindu-se astfel de sanatatea celor care au un adapost. De asemenea, povestilor lor si modalitatile prin care pot fi ajutati vor fi prezentate in fiecare seara la rubrica "Tema Saptamanii", dupa cum se precizeaza pe site-ul organizatiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related