Corina Barladeanu (General Manager, 2active PR) vorbeste despre ce a insemnat anul 2012 din punct de vedere al bugetelor si creativitatii proiectelor romanesti de PR si despre premiul obtinut cu campania FC Freshness.
Clienti activi in 2012
P&G, URSUS, Timisoareana, Lenovo, Coty, Astra Rail, Pernod Ricard, BMW, Philips.
Cele mai importante proiecte din 2012
Campania "Thank you, Mom" realizata pentru Procter&Gamble, campaniile "URSUS Evolution" si "Serbarile Timisoreana", campania "Ajutor de Mos Craciun" realizata pentru Baneasa Shopping City, finalizarea campaniei "ABSOLUT Blank&Beyond".
Schimbari importante in agentie
Dezvoltarea diviziei de digital si castigarea a 5 clienti noi.
Split-ul pe tipuri de proiecte
15% comunicare corporate pentru clienti, 50% lansari si relansari de produs, 20% media relations, 25% digital.
Noutati si influente in industria de PR din 2012
Integrarea componentei digitale in majoritatea proiectelor de PR, o foarte activa conversatie in social media care implica rapiditate si creativitate in reactie.
Cerinte si bugete ale clientilor in 2012
Bugetele au fost mai reduse iar creativitatea abordarii a trebuit sa compenseze lipsa de mijloace. Am ales in general cele mai eficiente tactici pentru grupul tinta.
Premii obtinute
Silver PR Award pentru campania FC Freshness pentru Head&Shoulders / P&G.
Creativitatea proiectelor de PR din Romania in 2012
O evolutie foarte buna, cu o efervescenta creativa demna de bugete mai mari.
Asteptari de la industria de PR in 2013
Credem ca depinde doar de noi sa demonstram ca relatiile publice sunt un instrument eficient de comunicare in contextul actual, indiferent ca este vorba de administrarea situatiilor de criza sau de interactiune digitala. Fiecare agentie este acum provocata sa arate daca are un ADN rezistent in vremuri de criza.