O campanie romaneasca dezvoltata de Rogalski Grigoriu PR este inclusa in "Goodvertising"

O campanie romaneasca dezvoltata de Rogalski Grigoriu PR este inclusa in "Goodvertising"

Campania "Scoala de bani", realizata de Rogalski Grigoriu PR pentru BCR, este singura campanie romaneasca inclusa in cartea "Goodvertising" a lui Thomas Kolsten, ce prezinta 120 de campanii creative ce au schimbat in bine destinul unor comunitati din toata lumea, informeaza un comunicat de presa emis de companie. Campania a fost selectata de catre autor dintre miile de proiecte realizate si premiate la nivel international. In deschiderea cartii, autorul precizeaza ca si-a propus sa prezinte cele mai creative campanii capabile in acelasi timp sa-i inspire pe profesionistii din industria de comunicare si sa-i convinga ca publicitatea pentru cauze sociale are efect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related