GPD Idea promoveaza gama de produse Deluxe pentru Craciun de la Lidl

GPD Idea promoveaza gama de produse Deluxe pentru Craciun de la Lidl

[UPDATE] Sucursalele Echipa internationala a GPD din Romania si Polonia a creat pentru Lidl Romania campania "Produse Deluxe pentru toata lumea", ce promoveaza gama speciala de Craciun a retailer-ului, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii agentiei.

Sub sloganul "Craciunul aduce sarbatoarea simturilor", campania include declinari TV, online, outdoor si in statiile de metrou, iar intreaga gama Deluxe este prezentata in cataloagele speciale distribuite in magazinele Lidl.

Campania se desfasoara pe parcursul intregii luni decembrie atat in Romania, cat si in Cehia si Slovacia, promovand in fiecare saptamana un nou set de produse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related